qtac_logo
Winkelwagen
Account
qtac_logo

Complaints

Heeft u een klacht? Dat vinden we erg vervelend en lossen die graag samen met u op. Neem met ons contact op via support@qtac.nl of kom langs in onze winkel. Dan lossen we het samen op, immers mag u dat van ons verwachten als bedrijf.

Meer van onze bedrijfsgegevens vind je hier.

Wat als we er samen niet aan uit komen?
Zover zal het nooit komen als het aan ons ligt maar we zijn wettelijk verplicht om dit aan u mede te delen.

Leiden onze inspanningen niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Bezorginformatie

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, werken wij samen met verschillende vervoerders. Zo werken wij al jarenlang samen met PostNL en DPD.

In sommige gevallen zul je een specifiek product moeten ophalen in onze airsoft winkel. Wij selecteren de meest geschikte vervoerder voor jouw bestelling.

Gemakkelijk Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? We zijn niet zo moeilijk. Wij storten het geld zo snel mogelijk terug op je rekening waarmee je de bestelling betaald hebt na ontvangst van de producten.

Op deze pagina vind je meer informatie over het retourproces.

Mocht je nog vragen hebben over Leveringen & Retouren dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Heb je advies nodig?

Heb je een vraag over een product of over uw bestelling? Geen punt. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.

Onze medewerkers zitten vandaag tot 17:30 uur voor je klaar.
Bekijk onze openingstijden

Top