LET OP! :Openingstijden gewijzigd!

Wij hebben maatregelen getroffen tegen het corona virus.
Bekijk hier onze maatregelen tegen het Corona virus.
qtac_logo
Winkelwagen
Account
qtac_logo

Maatregelen Coronavirus

De volgende maatregelen hebben wij genomen omtrent het coronavirus.

Al onze winkels zijn tot en met 5 april gesloten uit voorzorgmaatregelen.

Webwinkel bestellingen gaan wel gewoon door maar kunnen in sommige gevallen iets vertraagd zijn daar vervoerders ook vertraagd leveren door minder capaciteit en grens lockdown welke vertragend werken in het transport van goederen.


Handige links
- Actuele openingstijden
- Levertijd van uw bestelling

De volgende landen ervaren extra vertragingen

In alle landen is pakketbezorging nog steeds mogelijk, maar in sommige landen gelden er bepaalde uitzonderingen.

De volgende uitzonderingen zijn van toepassing:


Oostenrijk
Postcodes waar geen bezorging mogelijk is: 6553, 6555, 6561, 6562, 6563, 6580, 9844. Voor de overige postcode, indien mogelijk pakketten rechtstreeks naar de ontvanger adresseren.
Italië
Leveringen aan zakelijke klanten zijn slechts zeer beperkt. Indien mogelijk pakketten rechtstreeks naar de ontvanger adresseren
Tsjechië
Postcodes waar geen bezorging mogelijk is: 78321, 78324, 78391, 78401
Duitsland
Mogelijke vertragingen als gevolg van grensblokkeringen van Luxemburg en Polen. Indien mogelijk pakketten rechtstreeks naar de ontvanger adresseren.
Frankrijk
Geen zaterdagleveringen meer van toepassing. Indien mogelijk pakketten rechtstreeks naar de ontvanger adresseren.
Polen
Pakketverzendingen mogelijk, alleen kunnen vertragingen oplopen als gevolg van de controles aan de grenzen. Verwachting vertragingen tot 1 à 2 dagen. Indien mogelijk pakketten rechtstreeks naar de ontvanger adresseren.
Ijsland
Mogelijke vertragingen doordat de luchthaven van Kopenhagen niet bereikbaar is.
Hongarije
Mogelijke vertragingen door grensblokkeringen Oostenrijk


Bezorginformatie

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, werken wij samen met verschillende vervoerders. Zo werken wij al jarenlang samen met PostNL en DPD.

In sommige gevallen zul je een specifiek product moeten ophalen in onze airsoft winkel. Wij selecteren de meest geschikte vervoerder voor jouw bestelling.

Gemakkelijk Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? We zijn niet zo moeilijk. Wij storten het geld zo snel mogelijk terug op je rekening waarmee je de bestelling betaald hebt na ontvangst van de producten.

Op deze pagina vind je meer informatie over het retourproces.

Mocht je nog vragen hebben over Leveringen & Retouren dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Heb je advies nodig?

Heb je een vraag over een product of over uw bestelling? Geen punt. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.

Onze medewerkers zitten vandaag tot 17:00 uur telefonisch voor je klaar.
Bekijk onze openingstijden

Extra informatie omtrent uw bestelling m.b.t. het coronavirus (covid-19)

Helaas staan sommige van onze bestellingen vast in Frankrijk, Duitsland en België. Hierdoor kan het voorkomen dat uw bestelling later word verzonden dan onze website aangeeft. Helaas kunnen wij, door gebrek aan informatie, u geen tussentijdse update sturen / geven. Onze excuses voor het ongemak.

Top