LET OP! :Openingstijden gewijzigd!

Wij hebben maatregelen getroffen tegen het corona virus.
Bekijk hier onze maatregelen tegen het Corona virus.
qtac_logo
Winkelwagen
Account
qtac_logo

Betaling mislukt of geweigerd?

Heeft u geprobeerd een bestelling te plaatsen, maar om welke reden dan ook de betaling mislukt? Geen probleem! Dat is ook gemakkelijk op te lossen.

Is het bedrag van uw rekening afgeschreven?

Neem contact op met onze klantenservice, vermeld uw bestelnummer, bankrekening en besteldatum en wij zullen de betaling handmatig voor u controleren. Het bestelnummer staat in de beschrijving van de betaling in uw internetbankieren of PayPal-account.

Is het bedrag niet van uw rekening afgeschreven?

Als het bedrag niet van uw rekening wordt afgeschreven, staan de producten nog in uw winkelmandje. U kunt de bestelling vervolgens opnieuw plaatsen.

Wat kunnen de redenen zijn voor een mislukte betaling?

Een - tijdelijke - technische fout bij ons, de betalingsprovider of uw bank

Onvoldoende saldo op uw account


Bezorginformatie

Om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen, werken wij samen met verschillende vervoerders. Zo werken wij al jarenlang samen met PostNL en DPD.

In sommige gevallen zul je een specifiek product moeten ophalen in onze airsoft winkel. Wij selecteren de meest geschikte vervoerder voor jouw bestelling.

Gemakkelijk Retourneren

Niet tevreden met je bestelling? We zijn niet zo moeilijk. Wij storten het geld zo snel mogelijk terug op je rekening waarmee je de bestelling betaald hebt na ontvangst van de producten.

Op deze pagina vind je meer informatie over het retourproces.

Mocht je nog vragen hebben over Leveringen & Retouren dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Heb je advies nodig?

Heb je een vraag over een product of over uw bestelling? Geen punt. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen u graag verder.

Onze medewerkers zitten vandaag tot 17:00 uur telefonisch voor je klaar.
Bekijk onze openingstijden

Extra informatie omtrent uw bestelling m.b.t. het coronavirus (covid-19)

Helaas staan sommige van onze bestellingen vast in Frankrijk, Duitsland en België. Hierdoor kan het voorkomen dat uw bestelling later word verzonden dan onze website aangeeft. Helaas kunnen wij, door gebrek aan informatie, u geen tussentijdse update sturen / geven. Onze excuses voor het ongemak.

Top